Home.Doelgroep.Mogelijkheden.Demonstratie.Kosten.Support.Downloads.Diversen.Contact.Referenties.
Startpagina Vorige Volgende

 

Support

In uw besluit om met Easy Reservation Pro te gaan werken spelen service en support natuurlijk een heel belangrijke rol.

 

Een stappenplan:

 

 

 

 

 

 

Wij bouwen uw database! Dat houdt in dat álle accommodaties, arrangementen, prijzen, mogelijkheden en tarieven in uw database zitten voordat u met het pakket start.

Wij komen op locatie de software installeren en alle benodigde instellingen doen.

Vervolgens zetten we de database actief en geven direct uitgebreide en duidelijke instructie aan u en uw medewerkers.

Al binnen een half uurtje kan iedereen er mee werken!

Telefonische support
Bouw van de database
Hulp op locatie
Automatische support

U gaat zelf aan de slag met een aantal testboekingen, sommige nieuwe klanten starten zelfs meteen definitief!

 

In deze eerste fase loopt u tegen kleine dingetjes aan die u misschien nog niet helemaal duidelijk zijn.

In plaats van zelf te gaan zitten zoeken kunt u ook gewoon de telefoon pakken om de vraag te stellen: wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heeft u niet zo’n haast en wilt u zich eerst zelf verdiepen in een oplossing, dan gaat u naar deze website, naar de supportpagina.

 

Hier staat duidelijk en met behulp van screenshots en filmpjes uitgelegd hoe Easy Reservation Pro werkt en wát u wáár kunt instellen.

Niet iedereen is even technisch aangelegd en heel soms is hulp op locatie nodig. Vaak is dit het gevolg van een reeds bestaande computer-omgeving, bestaande hardware of andere zaken die wellicht nog moeten worden afgesteld.

Wij komen dan graag bij u langs, in veel gevallen zelfs kosteloos!

Is de aard van de storing of aanpassing niet te wijten aan Easy Reservation Pro, dan worden natuurlijk wel kosten in rekening gebracht.

Afhankelijk van welke afspraken u maakt met NKProjects kunnen eventuele storingen zelfs zonder dat u het in de gaten heeft worden opgelost.

 

Soms valt een provider weleens uit en is uw online module gestopt. De servicedesk registreert dit direct en onderneemt actie zodat ú geen omzet hoeft te missen.

 

Via speciale software kan NKProjects ook een computer op afstand overnemen.

Wij weten waar we naar moeten zoeken en u kunt vaak al na korte tijd weer met een gerust hart doorwerken aan datgene waar ú goed in bent.

Tarieven

De tarieven die wij in rekening brengen staan vermeld op de pagina diversen

Teamviewer QS
TeamViewerQS.exe